top of page

עו״ד מצליח עם מבט להשתלב במערכת המשפט כשופט בישראל


עו"ד דור וילדורף הוא דוגמה נוצצת לעורך דין מצליח שהתבסס כמומחה בתחום דיני התחרות ודיני הגבלים עסקיים בינלאומיים. מסעו לקראת הפיכתו לאיש מקצוע מוביל החל במהלך קורס הקיץ שלו בלונדון, שם למד באוניברסיטת קווין מרי היוקרתית בלונדון ובאוניברסיטת אוקספורד כחלק מהתוכנית של בית הספר למשפטים בטסאטי.


במהלך שהותו בלונדון, עורך הדין וילדורף (בעל תואר שני) התעמק בעולם הסבוך של דיני התחרות וחוקי ההגבלים העסקיים הבינלאומיים. קורס מיוחד זה סיפק לו הבנה מקיפה של המסגרות המשפטיות המסדירות את התחרות בשוק ומניעת שיטות אנטי-תחרותיות. החשיפה לסגל ולעמיתים בעלי שם מגוונים ומאפשרים לו לפתח נקודת מבט גלובלית על סוגיות משפטיות, מה שללא ספק תרם להצלחתו כעורך דין.


כיום עושה עו"ד וילדורף צעדים משמעותיים בקריירה שלו, בנוסף לעבודותו בחברת גז ישראלית ידועה, ועוסק כיום בכתיבת עבודת גמר לתואר שני בהדרכתה של פרופסור המוערכת יפעת הולצמן גזית. מחקריו מתמקדים בתכנון ובנייה, בוחנים במיוחד את נושא פיצול דירות למגורים. נושא ייחודי זה מציג את התשוקה שלו למורכבויות המשפטיות סביב הפיתוח העירוני והמסגרות הרגולטוריות השולטות בו.


כתיבת עבודת המחקר שלו הפכה למקור הנאה וסיפוק עצום עבור עו"ד וילדורף. באמצעות תהליך זה הוא יכול להעמיק בתחום שבחר, לצבור מומחיות ולתרום לבסיס הידע של הקהילה המשפטית. מסירותו מבטיחה שהוא יישאר בחזית ההתפתחויות המשפטיות, ומאפשרת לו לספק את הייצוג הטוב ביותר ללקוחותיו.

במבט לעתיד, לעו"ד וילדורף יש שאיפות שאפתניות. הוא מקווה להמשיך את מסעו האקדמי על ידי לימודי דוקטורט, ולחדד עוד יותר את מומחיותו בתחום שבחרו. בנוסף, הוא רואה בעיני רוחו להשתלב במערכת המשפט כשופט בישראל. עם תשוקתו למשפט ומחויבותו למצוינות, אין ספק כי עו"ד וילדורף ימשיך להצטיין, וישפיע באופן משמעותי במקצוע עריכת הדין.


לסיכום, עו"ד וילדורף משמש דוגמה מעוררת השראה לעורך דין מצליח אשר מינף את השכלתו הבינלאומית והידע המיוחד שלו כדי להפוך למומחה מוביל בדיני תחרות ובדיני הגבלים עסקיים בינלאומיים. מסירותו לעיסוקיו האקדמיים והתשוקה שלו למשפט ניכרים ובתרומותיו המלומדות. ככל שהוא ממשיך לסלול את דרכו לעבר עתיד מבטיח, ברור כי עו"ד דור וילדורף ישאיר השפעה מתמשכת על הנוף המשפטי בישראל ומחוצה לה.




Comments


bottom of page