top of page

נתב"ג: תביעה בסך 1.7 מיליון שקל נגד מסעדת הסושי דק איירפורט יזמות


מאת: מגזין בית המשפט

לאחרונה הגישה רשות שדות התעופה תביעה של 1.7 מיליון שקל, נגד חברת דק איירפורט יזמות שהפעילה שתי מסעדות סושי באולם הנוסעים היוצאים ובמתחם שחקים. בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב ביום, נטען כי הנתבעת הפרה את הסכמתם בכך שהפעילה בצורה חלקית את המסעדה באולם היציאה, הזנחת שיפוצים הנדרשים לרישיון עסק ואי תשלום דמי הרשאה. הרשות טוענת כי חברת דק איירפורט נמצאים בהפרת חוזה, מה שהביא להחלטתם לסיים את ההסכם.


חברת דק איירפורט המפעילה מסעדות סושי עומדת בפני תביעה משמעותית של רשות שדות התעופה. הרשות טוענת כי החברה מפרה את תנאי הסכמתם משנת 2011 עד 2023. נטען כי הנתבעת לא הפעילה במלואה את המסעדה באולם היוצאים והתרשלה בביצוע שיפוצים נדרשים לצורך קבלת רישיון עסק.


רשות שדות התעופה נקטה בהליכים משפטיים בהגשת תביעה נגד דק איירפורט יזמות לבית משפט השלום בתל אביב. הרשות טוענת כי הודיעה לנתבעת על סיום החוזה בחודש יוני של אותה שנה. אלא שהנאשם סירב לפנות את המסעדות עד מאוחר יותר והותיר אחריו נזקים ואשפה. מעבר לכך, טוענת הרשות כי הנתבעת נטלה שלא כדין ציוד חשמלי השייך לרשות, בשווי מוערך של 100,000 שקלים.


נכון למועד כתיבת שורות אלה, דק איירפורט יזמות טרם הגישה כתב הגנה. נותר לראות כיצד יגיב הנתבע לטענות רשות שדות התעופה.


התביעה של רשות שדות התעופה נגד דק איירפורט יזמות, נמצאת בימי המלחמה מול מאבק משפטי השנוי במחלוקת ומתנהל כעת בבית משפט השלום בתל אביב.


עוד בכותרות:

Comments


bottom of page