top of page

האיש הנכון במקום הנכון עו"ד שי אהרונוביץ' מונה לראש רשות המסים


בצעד מיוחד ומשמעותי מינה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את עו"ד שי אהרונוביץ' למנהל החדש של רשות המסים. אהרונוביץ', ששימש בעבר כסגן מנהל מיסוי מקרקעין, מביא לתפקיד ניסיון ומומחיות עשירים. מינויו מגיע לאחר תהליך מיון קפדני שבוצע על ידי ועדת איתור בראשות מנכ"ל משרד האוצר, עו"ד שלומי הייזלר.


מאת: מגזין בית המשפט

עם למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון בהרצאות בתחום המיסוי במוסדות אקדמיים ובפורומים מקצועיים שונים, הוכיח אהרונוביץ' את מחויבותו להרחבת הידע וההבנה של דיני המס. הבנתו העמוקה את נבכי המיסוי, בשילוב עם האחיזה המקיפה שלו בתפקידים ובענפים השונים של הרשות, הרשימה את השר סמוטריץ' במהלך הראיון.


השר סמוטריץ' הביע את אמונו ביכולתו של אהרונוביץ' להוביל את רשות המסים לעידן חדש של התקדמות טכנולוגית. הוא הדגיש את החשיבות של מינוף הטכנולוגיה לשיפור גביית המס ושיפור השירות לציבור. בנוסף, מינויו של אהרונוביץ' מעיד על מחויבות חזקה למאבק בהון השחור ובפשע המאורגן, שכן שר האוצר שיבח את מסירותו הבלתי מעורערת למאבק בנושאים אלו.


בתפקידו החדש יוטל על אהרונוביץ' לכוון את רשות המסים לעתיד יעיל ואפקטיבי יותר. עם כישוריו הארגוניים יוצאי הדופן והידע המעמיק ברגולציית המס שלו, הוא צפוי לחולל שינוי חיובי ולתרום למשימתה של הרשות להבטיח אחריות פיסקלית.


מינויו של אהרונוביץ' זכה לתמיכה רחבה הן מהקהילה האקדמית והן מהקהילה המקצועית. עמיתים ועמיתים משבחים את מסירותו לשירות הציבורי ואת יכולתו לעורר השראה בסובבים אותו. התשוקה שלו לענייני מס, יחד עם שנות הניסיון שלו, הופכות אותו למועמד בעל כישורים גבוהים לתפקיד מכריע זה.


כשהוא לוקח את מושכות רשות המסים, אהרונוביץ' עומד להשפיע לאורך זמן על הנוף הפיננסי של המדינה. מחויבותו לשקיפות, נחישותו להילחם בפעילות פיננסית בלתי חוקית וגישתו האסטרטגית לגביית מסים הן התכונות הדרושות להוביל את הרשות לעידן של חדשנות וקידמה.


עו"ד אהרונוביץ' מוכן לנווט את רשות המסים עם כניסתו לתפקידו החדש, כל העיניים נשואות לאהרונוביץ', עובדי הרשות ממתינים בקוצר רוח לשינויים החיוביים שיביא ללא ספק לרשות המסים ולמערכת המס בישראל כולה.

Comments


bottom of page