top of page

חובות של 15 מיליון שקל: מרפאת טיפולי האסתטיקה ויו קליניק מבקשת הקפאת הליכים


סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, חגי ברנר, הקפיא (19.11.23) ל-60 יום את ההליכים נגד מרפאת טיפולי האסתטיקה ויו קליניק שבבעלותו וניהולו של ד"ר צחי וידר.


מרפאת טיפולי האסתטיקה ויו קליניק שבבעלותו וניהולו של ד"ר צחי וידר מבקשת (14.11.23) מבית המשפט המחוזי בתל אביב - להקפיא את ההליכים נגדה ונגד וידר למשך שלושה חודשים, לצורך גיבוש הסדר נושים. המרפאה מדווחת על חובות של 15 מיליון שקל.


ויו קליניק עוסקת בהזרקות, עיצוב פנים, טיפולי אנטי אייג'ינג, מילוי שפתיים ועוד, ואומרת שהיא מפעל חייו של וידר ומזוהה לחלוטין עימו. היא מציינת, כי לאחרונה פיטרה רבע מ-40 עובדיה בשל מצבה הכלכלי. על-פי הבקשה, ניתן יהיה להגיע להסדר במסגרתו ישולמו 75% מהחובות לנושים המובטחים (6 מיליון שקל לבנק הפועלים ובנק לאומי), לנושים בדין קדימה (2 מיליון שקל לרשויות המס) ולמי שקיבלו ערבויות אישיות של וידר (2 מיליון שקל), ו-15% בלבד לכל יתר הנושים (4.7 מיליון שקל).


מדובר בפרעון של כמחצית מהסכום הכולל של החובות, בפריסה על פני מספר שנים. לדברי ויו קליניק, היא עומדת למכור את פעילותה ב-5.8 מיליון שקל לאלכסנדר יופית ויצחק (ג'רי) גרשון (רוב התשלום ייפרס על פני חמש שנים), ואילו וידר ימכור את חלקו בבית המגורים של משפחתו בתמורה מוערכת של 1.5 מיליון שקל.


החברה אומרת כי מצבה הכספי הורע בשנתיים האחרונות בשל הפסקת הטיפול בתאי לחץ, בעקבות הוראת משרד הבריאות לבצע אותם רק בבתי חולים, מה שהוביל לצניחת המחזור שלה מ-25 מיליון שקל אשתקד לקצב של 20 מיליון שקל השנה. במקביל, החברה נכשלה בהכנסת טיפולים חדשים, וכך עלויותיה גדלו ללא עלייה מקבילה בהכנסות. היא גם הגדילה ב-25% את הוצאות הפרסום בניסיון להגדיל את ההכנסות.


בשורה התחתונה, עברה ויו קליניק מרווח של 600,000 שקל ב-2021 להפסדים של 2.5 מיליון שקל בכל 2022 ובתשעת החודשים הראשונים של 2023. עוד נאמר בבקשה, כי לאחר עלייה למחזור חודשי ממוצע של 2 מיליון שקל באוגוסט-ספטמבר, גרמה מלחמת חרבות ברזל לצניחה של 55% במחזור היומי ל-40,000 שקל.

לדברי ויו קלינק, בשל המלחמה היא גם אינה מצליחה לפרוע את חובותיה ובימים הקרובים היא תקרוס.

הבקשה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, והונחה על שולחנו של השופט חגי ברנר.


באדיבות יואב יצחק

עוד כותרות:

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page