top of page

טעמים מדויקים: מסעדת 2C בעזריאלי, אחת המסעדות הכי מדוברות בישראל


מאת: שלמה בן ברוך

טו-סי (2C) היא אחת המסעדות היפות ביותר בישראל. קשה להתחרות בנוף המהמם מהקומה ה-49 של עזריאלי, בגובה של לפחות 200 מטר, הפורץ פנימה ועוטף את האורחים בתחושת רומנטיקה וקסם, מה שהופך את המקום לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת בניצוחם המדהים של נימי בדוס ומירב בדוס-שגיא.


המקום מציע לאורחים הזדמנות להנות מהנופים הקסומים של תל אביב, מהמסעדה ניתן להשקיף לישובים מרוחקים וביום בהיר עד הרי הצפון אשר מחברת את האורחים עם הטבע והעיר בצורה שאין כמותה.


עיצוב המסעדה מודרני, מלוטש ומוקפד עם שולחנות מסודרים היטב בין קירות מזכוכית. האווירה כאן תוססת ומוסיפה קסם לחוויה המהנה. בכל פינה ישנה תחושה של התרגשות, כאילו המקום לוחש לך: "אנו כאן כדי להעניק לך סיבוב בלתי נשכח על גלגל ענק".


ביציאה מהמעלית כבר קיימת תחושה של התרגשות, תאורה עדינה מנחה אותך אל דלת הכניסה, העיצוב האדריכלי משלב במומחיות אלמנטים של רטרו וקלאסיקה מודרנית. החלל פונה גם למחפשי אינטימיות וגם למשפחות עם ילדים, והכל בטוב טעם ודיוק. האורחים ניגשים לשולחנות המעוצבים בקפידה.


שולחנות הממוקמים ליד חלון הם המבוקשים ביותר. במקום אווירה תוססת ומלאת חיים נפרשת כשהסועדים מתיישבים סביב השולחנות עם מנות גורמה מעוררות תיאבון, כשכל ביס אתה מרגיש על גג העולם. מבקרים מכל העולם מגיעים למסעדת -2C ולא רק כדי לראות את הכותל או את מצדה אלא גם כדי להתענג על המטעמים הקולינריים של השף המוכשר דוד אוזן מול נוף עוצר נשימה.


יצירת מופת קולינרית:

בין שלל הפיתויים בתפריט מומלץ להזמין: "בייגל חם", עם סומסום תוצרת הבית מוגש לצד שמן זית בלסמי ושום קונפי. "קרפצ'יו פילה בקר", (שווה כל שקל) פרוסות דקות של פילה בקר נא, שמן זית בלסמי לבן ביאנקו עם עלי אורגולה וצנונית. "כבד קלבדוס", נתחי כבד אווז צלוי ותפוחי עץ מקורמלים מוגשים על בריוש קלוי ברוטב קלבדוס.


"אסאדו קריספי רייס קייק", (וואוו זה טעים) בשר אסאדו בבישול איטי מוגש על קריספי רייס קייק ומלווה בבצל ירוק, פטריות שימאגי ובצל מוחמץ, שקדים ואיולי צ'יפולטה. "סביצ'ה מוסר ים", דג מוסר נא, פינגר ליים , פרי העונה, שאלוט קצוץ, אבוקדו, אורגנו, צ'ילי אדום, פיסטוק קלוי לצד קראנ'ץ ברוסקטה צימוקים ואגוזים. "שוק אווז", לצד מיקס פטריות מוקפצות עם כרישה, בטטה, ניוקי ועלי תרד בציר אווז ו"צלחת חריפים", פלפל סוריאנו מטוגן, קוביות צ׳ילי בתיבול שמן זית ולימון. כל מנה מאוד אדיבה שלא מקפחת אף אחד.


חובה להזמין:

למצוא סטייק טעים יכול להיות אתגר לא קטן. אנו רוצים סטייק עסיסי עם צריבה מושלמת, מבושל בטמפרטורה המדויקת וברמת העשייה שאנחנו אוהבים. כשאנחנו נוגסים, אנחנו רוצים לחוות את הטעם העשיר של הבשר. וכן, זה לא פשוט לתפוס את הלהבה המתאימה שתוציא את הנתח מפואר. הזמינו "אנטריקוט" צלוי על גריל מוגש לצד תפו"א פריזיאן, פטריות, כרישה ברוטב ציר בקר ויין.


מגוון של אוכל טעים וקינוחים יפתו אתכם לחזור למסעדה שוב ושוב. עוגת גבינה טבעונית קרה על ספוג וניל בציפוי קרמבל שקדים עדין, מוגש בליווי קונפיטורת פירות יער. בנוסף, חובה לטעום את  "לבוטן" מוס שוקולד לבן וחמאת בוטנים על קראנץ שוקולד בוטנים ברוטב וניל קוקוס ופירורי אגוז לוז מקורמלים. 


מבחר מצוין ונגיש בבר היין המרשים כולל כמה בצירים מהמפורסמים מהעולם הישן והחדש. האפשרות לבחור כוס או בקבוק זהו רעיון מצוין. רשימת היינות של המסעדה מציעה מגוון רחב יותר, ואם אתם חוגגים אירוע מיוחד, ניתן להזמין מראש את הבצירים הנדירים מרשימת היינות.


תודעת שירות מתייחסת לתודעה והבנה של המסעדה לגבי איכות ויעילות השירות שהם מציעים. מדובר בזיהוי הלקוח, ציפייה מראש והבטחה שכל היבט של השירות עומד בציפיות הללו או עולה עליהן. שירות נעים ומבטיח, עם מלצרים שיסבירו בבירור את תפריט האוכל והיין. אז כמובן שהשירות לשולחן אדיב והשירות היה נעים ויעיל.


הזדרזו והזמינו מקום על גג העולם : מסעדת 2C הכשרה - מרכז עזריאלי, המגדל העגול, קומה 49. אשר כבשה את לבם של אזרחי ישראל.







Comments


bottom of page