top of page

ככה מתכננים אירוע מוצלח: פתיחת שנת המשפט של מחוז מרכז בנס-ציונה


לאחר שנה סוערת מבחינה ביטחונית, הכנס השנתי המוצלח של לשכת עורכי הדין של מחוז מרכז התקיים השנה כמתוכנן. מאות עורכי הדין ובני משפחותיהם ניצלו היטב את ההזדמנות להתאווררות משפחתית.

פתיחת שנת המשפט של מחוז מרכז השנה נערך בצל המלחמה, אשר מנעה את קיומו בשנה שעברה. ככל הנראה, ביטול פתיחת שנת המשפט בשנה שעברה ומיעוט האפשרויות לחופשה מקצועית בשנה האחרונה גרמו לכמות שיא של עורכי הדין להשתתף אתמול באירוע הנוצץ של מחוז מרכז.

האירוע בהנהגת יו"ר מחוז מרכז התקיים למרות החששות שעלו בתחילת השבוע בשל מבצע 'סדר חדש' (שם המבצע שנבחר לחיסול נסראללה), אשר במהלכו עלו קולות כי יש לבחון אפשרות ביטולו של האירוע – ולו בשל הזדהות עם המצב בו נמצאים רוב אזרחי המדינה.

בסופו של דבר, האירוע התקיים כמתוכנן – וסיפק את כל הדרישות המקצועיות המצופות ממנו. ראשית, חשוב לציין כי יו"ר מחוז מרכז דאגה כי הדגש באירוע והוכחה לכך היא כמות עורכי הדין שנכללו באירוע, ובעיקר איכותם. מעל 200 שולחנות הפזורים על פני האולם בנס ציונה כללו סוג של פאנלים איכותיים ברמתם.

בטקס הפתיחה בירכו השופטת רות לורך, נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז, השופט מנחם מזרחי, נשיא בתי המשפט במחוז מרכז, סגנית נשיא בית הדין האזורי לעבודה תל-אביב רוית צדיק, הרשם יניב דיין, הממונה על רשמי ההוצאה לפועל, השופט צבי ויצמן ויו"ר מחוז מרכז עו"ד רומי קנבל. אליהם הצטרף עו״ד איציק בונצל, אביו של סמל-ראשון עמית בונצל זכרו לברכה, לוחם ומפקד צוות בסיירת צנחנים שנפל בקרב במרכז רצועת עזה.  כולם הדגישו את חשיבות חוסנה של המדינה בימים טרופים אלו.

באירוע השתתפו למעלה מ-900 עורכי דין מובילים בתחומם ועשרות שופטים מכובדים: השופט עמי קובו, השופטת דורית נוי-סבן, השופט דב גוטליב, הרשמת קורין יצחקי, הרשם יחיאל נוזיץ, הרשם נתנאל נאמן השופט אייל כהן, השופטת שירלי דקל, השופט טל פרי, השופט ניר גנצ'רסקי, עו"ד דורית נחמני-אלבק, פרקליטת מחוז מרכז לילך דיין עו"ד דוד טובול, יו"ר הועדה הפלילית, עו״ד שמעון חסקי, מ"מ יו"ר המחוז ועו"ד הצמרת עדי אלבוים.

הנוכחים סיכמו את הערב כמוצלח במיוחד השנה, והביעו תקווה שנוכל להיפגש שוב בשנה הבאה, בלי מלחמות ובלא היעדרויות. אילנית לוי הנחתה את האירוע באופן מצמרר לצד כל הלהיטים המוכרים של הזמרת ריטה.



צילומים באדיבות: עזרא ורמי לוי

Comments


bottom of page