top of page

פרלמנט קולינרי: "מפגש הסטייק" מנפצת סטיגמות, מסעדה כשרה ומצוינת - בתל אביב


מאת: שלמה בן ברוך

מעט מאוד דברים בחיים נחשבים להימור בטוח כמו חומוס וסטייק במסעדת "מפגש הסטייק" הכשרה.

המקום המרשים הממוקם בדרך בגין 37 בתל-אביב מציע את השילוב המושלם של סטייקייה מזרחית ואיכותית באותה נשימה. מפגש הסטייק הצליחה לבסס את מעמדה כמוסד קולינרי. ובנוסף לכל היתרונות, בעליה מזוהים מאז ומעולם עם מכבי תל-אביב.


המוסד הוותיק התפתח עם הזמן, והמסעדה מגישה עסקיות צהריים ממש דליקטס ובמחירים סבירים. מאז שנות ה-70 העליזות בהן נוסדה, עברה האימפריה הזו לא מעט שינויים, אך הצליחה לשמור על סניף הדגל ליד מה שהיה פעם גשר מעריב.


מלבד השיפודים המפורסמים, ניתן למצוא במקום גם דגים על הגריל כמו דניס, לברק וסטייק סלמון, פלאפל מעולה וחומוס משובח. 


ארוחה בהיכל הממוזג שווה כל ביס, דבר שמעלה את המפגש לרמה גבוהה יותר, ומחייב אותו לעמוד ברמה אחרת, שמסעדות בתעריפים הללו אמורות להפגין. ומה קורה בפועל? הכלים מעוצבים היטב, השירות נפלא, התפאורה נעימה והלב רחב. הטעמים, נשארו נאמנים למסורת הישנה.


בשר למתקדמים:

לאחר פתיחת הארוחה עם פיתות וסלטים על חשבון הבית, כפי שמקובל בז'אנר, כל אחד מאיתנו בחר במנה שמתאימה לו, אני הזמנתי סטייק עם חומוס וסלט חצילים. החומוס, המנה המובילה של המפגש, שמר על הטעם המיוחד שלו. היה בו משהו קסום ועמד בכבוד.


מה שמוגש כאן לא רק מהמם מבחינה ויזואלית אלא גם טעים להפליא. ממנות בשר ישראליות ועד לממולאים, כל מנה שילוב מושלם של טעמים. יתרה מכך, המנות מעוצבות במקום לא רק משדרות אלגנטיות ויצירתיות אלא גם מתפקע בטעמים עשירים ונועזים.


ביקשנו להתנחם בקינוח. הבוואריה, אחת מהמנהיגות המותג, הייתה קלילה ומלאה בשובבות, נמסה בפה ממש עם מרקם רך ונעים. מוס השוקולד, היה פשוט ומוצלח. מוס שוקולד כמו פעם, ללא יומרות ובלי אכזבות. בדיוק כמו המנות שמפגש הסטייק מבטיח להעניק.  

 

Comments


bottom of page