top of page

הכירו את מסעדת קירה באשדוד: חווית אוכל מול נוף עוצר נשימה


מאת: שלמה בן ברוך,

כבר מזמן שלא צריך לטוס לחו"ל כדי להנות מאוכל גורמה. יש מסעדות המציעות נוף מרהיב הפרוש לרגלי הסועדים. אם אתם נמצאים בדרום ומחפשים מקום ייחודי לאכול בו, אתם חייבים לבקר במסעדת "קירה". המסעדה ממוקמת בנוף היפה ביותר של העיר אשדוד.


מסעדת קירה שוכנת בגבעת יונה באשדוד, אחד המקומות היפים. המסעדה משקיפה על נוף ים טורקיז מהפנט, חלל המסעדה כולל מרפסת רחבה ומרשימה עם מאווררים ומוזיקה (מדהימה) שמתנגנת ברקע היוצרת אווירה מפתה להיכנס.


בעל המסעדה הוא איציק בסין, ג'נטלמן אמיתי שאהבתו לתחום המסעדנות ניכרת לעין בהשקעה הרבה שלו במקום ובאיכות המנות. כששוחחתי עם בסין, הוא חשף בפניי כיצד במשך שנים חלם על המקום הזה. "עבדתי במסעדות שונות. הייתי צעיר ומתחיל", הוא סיפר, "כשראיתי את המקום המרהיב הזה אמרתי לעצמי המסעדה הזו תהיה שלי". בסין לא התייאש - לקח לו זמן עד שהפך לבעלים. כעת המקום עבר שינוי מרהיב, כשהוא הפך את המסעדה לממלכת בשרים.

 

כשתגיעו לקירה, אתם ממש תתפעלו מתודעת השירות הגבוהה במיוחד. מעבר לנוף הקסום, צוות קירה משקיעים מאוד באיכות האוכל המוגש וביצירת אווירה נוחה, משפחתית ומזמינה.


תפריט האוכל כולל מגוון בשרים איכותיים, עם מנות שיפתחו בפניכם עולם עשיר של טעמים עמוקים ומפתיעים. המנות העיקריות והפופולריות ביותר במסעדה הם חזה עוף (עשוי היטב), סטייק אנטריקוט, מדליוני פילה בקר, צלעות טלה, שניצלים בציפוי פריך, קבבי בקר, מוקפצים ועוד מטעמים משובחים.


בין שלל הפיתויים בתפריט מומלץ להזמין את המיקס בשר "קירה" הכולל סטייק אנטריקוט, פילה בקר, צלעות טלה, כבד אווז, חזה אווז, קבבי בקר. מוגש עם תוספת צ׳יפס מתובל או סלט. לצד מנות מרשימות במיוחד של קרפצ'יו בקר, פטריות שמפיניון, חציל קארפצ'ו וכרובית מצופה.


אלכוהול:

משתייה קלה ועד למשקאות חמים. בנוסף, יש גם אלכוהול, כי אין משהו טוב יותר מאשר להתרווח עם כוס יין איכותי מול נוף מרהיב. 

 

Comments


bottom of page