top of page

יהודים! אחים! האוכל הכי טעים בבני ברק, געפילטע פיש - פלוס ברכה לשבת


מאת: שלמה בן ברוך

בשנים האחרונות הפכה בני ברק ליעד מפתיע בקרב חובבי אוכל, מסעדת "מוכן ומזומן" נחשב לאחד המקומות הבולטים בעיר. אם אתם חובבי סלטים מסוגים שונים, עזבו הכל ורוצו לכאן.


כל המאכלים והסלטים מוכנים בעבודת יד, ובנוסף לכמה סוגים של סלטים מגוונים, תוכלו למצוא גם כבד וגאלער, דגים, בשרים, ומרק ירקות. אם כבר כבד, יש פה מבחר בורקסים מעולים לצד תוספות כמו ירקות מוקפצים. ואין ביקור פה בלי כמה פרוסות של קיגל ובלינצ'ס תפוח אדמה. בהחלט שווה את זה!


בעידן הנוכחי, כבר לא פשוט למצוא מסעדות שמכינות את האוכל הזה כראוי, למעט בבני ברק, שם אפשר למצוא למצוא מקומות שמציעים אוכל כמו שהיה פעם. רוב המקומות הם כוכים קטנים, שקשה למצוא מקום לשבת. הצלחנו לגלות מסעדה אחת שכיף מאוד לבקר בה.


סיבוב בין השולחנות יחשוף עשרות מגשים עמוסים במזון יהודי כשר ובתבשילי בשר מהמטבח של ברסלר קרניק. מגוון של מנות טעימות  לצד סיר של צ'ולנט לשבת, ממנו ממנו כל אחד יכול לקחת.


כן, יש גם רגל קרושה, ולצידה, על המדף האוכל היהודי הקלאסי תגלו מנות שנראה כי חלפו נעלמו מהעולם: קומפוט פירות בקופסה קטנה או גדולה.


בקיצור נמרץ, בפעם הבאה שתרצו לאוכל משהו איכותי וכשר, שכמעט ולא מכינים אצלנו, ובטח שלא מחוץ לתקופות החגים, כדאי לכם לבקר במסעדת "מוכן ומזומן" גם למי שמתרחק מענייני דת, שבת וחג.


רח' חזון איש 17, בני ברק


תגובה 1

1 comentário


Convidado:
31 de ago.

ואם באוכל ובמשפט עסקינן, נזכרתי במקרה

של קניבליזם במערכת המשפט, במהלכו

עשתה עוכרת הדין של צד א', יד אחת עם

עוכר הדין של צד ב', לטובתה של צד א

תוך רמיסת צד ב ושלילת כל זכויותיו.

הכל בברכתו של השופט-שוחט ייזקאליהו.

עוכר הדין שבגד בלקוחו, הוא חניבעל לקטר אבישי אליאס.


Curtir
bottom of page