top of page

כסף ורכוש: גילה אלמגור עושה סדר, מבקשת להעביר זכויות דירה וחנות אליה באופן פרטי


שמה של חברת "אגמון אלמגור בע"מ" נמחקה מרשם החברות בשנת 1986. לאחרונה, השחקנית גילה אלמגור הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לתת צו להחייאה המורה על ביטול מחיקת חברה מרשם החברות.


מפרוטוקול בית המשפט עולה כי סטטוס החברה המחוקה הובא לידיעת גילה אלמגור רק לאחרונה, בעקבות פטירתו המצערת של בעלה המנוח. לאור זאת רצונה להסדיר את עניינה השונים מפאת גילה. בנוסף, מציינת אלמגור כי בעלה המנוח היה הגורם היחיד שטיפל בענייני החברה והגיש דיווחים שוטפים לרשם.


החברה הוקמה בשנת 1964 על ידי גילה ובעלה, יעקב אגמון ז"ל, אשר הלך לבית עולמו בדצמבר 2020. החברה מחזיקה ב-98% מהון המניות של חברת נחליאלי, חברה לניהול וריכוז השקעות, שהוקמה ב-1969. גילה ובעלה המנוח רשומים כדירקטורים בחברת נחליאלי כבעלי מניות המחזיקים ביתרת 2% מהונה.  


לטענת אלמגור, בשנות ה-70 רכשה חברת נחליאלי זכויות במגרש מקרקעין ברחוב יוקרתי בתל-אביב, עליו נבנה בניין מגורים. חברת נחליאלי קיבלה את מלוא הזכויות והחזקה בדירה מספר 24 במסגרת הליכי רישום הבניין כבית משותף.


אלמגור מציינת באמצעות עו"ד רונן פריד, כי היא ובעלה, יעקב אגמון, התגוררו בדירה החל ממועד סיום בנייתה. כיום, לאחר שחגגה 85 שנים, היא מבקשת לעשות סדר בענייניה ובמסגרת זאת להעביר את רישום הזכויות בדירה ובחנות בתל אביב מחברת נחליאלי אליה באופן פרטי.


השופט אילן דפדי (בצילום) קבע לאחרונה כי ניתן לתת צו להחייאת החברה. הוא ציין כי הבת, הגר אשר ירשה את מניותיו של המנוח נתנה הסכמתה, והוסיף "בנסיבות אלה, נחה דעתי כי ככל הנראה אין בעלי עניין בחברה הנכללים בקבוצות המנויות". בהתחשב בכך שהסעד היחידי הינו סעד של החייאת חברה, השופט החליט להיעתר למבוקש להחייאת החברה "אגמון אלמגור בע"מ".

 

 

Commentaires


bottom of page