top of page

משרד הפרסום מקאן נגד התקשרות ללא מכרז של נמל אשדוד עם אדלר-חומסקי


קבוצת הפרסום מקאן תל אביב פנתה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בבקשה לבטל את החלטת של נמל אשדוד, להתקשר ללא מכרז עם חברת גריי קונטנט מקבוצת אדלר-חומסקי, לצורך הפקת קמפיין שיווקי בשידור "דקה לשמונה" בערוצי הטלוויזיה 9, 11, 12, 13 ו-14. הבקשה הונחה על שולחנו של השופט אליהו ביתן (בצילום).


לטענת מקאן, בשנת 2018 היא זכתה במכרז לרכישת מדיה עבור חברת נמל אשדוד, ובינואר השנה פנה אליה סמנכ"ל הדוברות, יגאל בן-זירקי, וביקש ממנה להציע קמפיין מיצובי בהיקף של 5 מיליון שקל. עם זאת, באפריל הודיע בן-זיקרי כי הנמל החליט לבטל את הקמפיין. למעשה, נטען בעתירה, הנמל בחר להתקשר ללא מכרז עם גריי קונטנט, וכל זאת ללא הצדקה, שלא כדין ותוך הפקעה בפועל של שירותי הפרסום מידיה.


לדברי מקאן, בהחלטת נמל אשדוד אין כל הסבר מדוע עליו לפרסם את שיווק הנמל דווקא בתוכנית "דקה לשמונה", ולא ברצועות שידור עם רייטינג גבוה יותר, אשר מבודלות יותר מפרסומות אחרות, או במהדורות החדשות המרכזיות. מקאן מזכירה, כי שמה של גריי קונטנט נקשר בפרשת ישראל ביתנו, כאשר נטען שהיועץ העסקי רונן משה העניק שוחד ליועצת התקשורת של השר דאז יאיר שמיר, בכדי שמשרד החקלאות יתקשר עם החברה לפרסום ב"דקה לשמונה" בסכום של 2.5 מיליון שקל.





Yorumlar


bottom of page