top of page

סלון יווני - הטברנה שעושה כבוד לאשדוד עם אוכל חכם ומקורי



מאת: שלמה בן ברוך

אם בעבר היה צורך לטוס לאי קרוב כדי ליהנות מאוכל יווני אותנטי ומסורתי, היום תוכלו לאכול סופלקי וסלט יווני במסעדת סלון יווני. אשדוד מצטרפת לטרנד המגיע מארצות הבלקן עם חמארה מטופחת ומעוצבת בקפידה. המסעדה מציעה לסועדים אווירת טברנה שמחה, המלווה במנות ים תיכוניות עם מגוון רחב של אלכוהול ומוזיקה ים תיכונית שמתנגנת ברקע. 


אשדוד לא תמיד נמצאת בכותרות בתחום האוכל וההיצע הקולינרי שלה לא השתנה בשנים האחרונות. עם זאת, מסעדת סלון יווני והטברנה בטיילת הממוקמת במלון ווסט, מרחק הליכה מחוף הים, מציעה תפריט עם שלל מאכלים בהשראת המטבח היווני. המנות במסעדה מבוססות על חומרי גלם איכותיים ומוקפדים, כמו חצילים, זיתים, גבינות מלוחות, ממרחי שעועית ועוד.


מסעדה יוונית היא תמיד חוויה משמחת. הישראלים הולכים ומתרגשים מהתרבות היוונית. הקרבה הגאוגרפית הובילה אותנו לאמץ באהבה את המוזיקה היוונית הכל נעימה, עם החפלות והמטעמים המיוחדים של האוכל.  


המלצר מקבל את פנינו בחיוך, ואנחנו מתיישבים, סביב אחד השולחנות. בתפריט מצוי מגוון עשיר של אלכוהול, הכולל אוזו, עראק ואניס, לצד מנות בהשראת המטבח היווני. הדגים תופסים מקום מרכזי בתפריט, עם מבחר מכובד הכולל לברק, דניס ועוד. 


חוגגים ואוכלים: 

ב-סלון יווני לצד תפריט אלכוהול רחב בולט במיוחד משקה האוזו, התפריט היווני משמח ומציע עלי גפן מולאים, פרוסות חצילים מטוגנות בפירורי לחם, סלט של עגבניות ופלפלים קלויים עם גבינת איכותית מעולה, סיגרים ממולאים, מאפה אפוי ממולא בגבינות, מאפה פילו עם תרד ומעט בצל, ממרח עגבניות מיובשות, ציזיקי קלאסי ועוד מגוון רחב של מנות רבות.


אולם, ישנן מנות מקוריות יותר שיוצאות מהמטבח וכל כך טעימות ומועשרות שזה שווה כל שקל.  מלבד העובדה שמדובר בצלחת מרהיבה, יש בה גם עומק ותוכן. כך או כך, החוויה הייתה נהדרת במיוחד.


אוכל הוא לא רק חומר גלם שמזין את הגוף. אלה גם תרבות במיטבו. האוכל המוקפד של השף זיו זוהר במסעדת סלון יווני באשדוד הוא תרבות במיטבה, ולא פחות מכך. מדובר במסעדה יוונית עם נגיעות של מטבח ישראלי ויד של שפים מוכשרים שמביאים עימם תשוקה ואהבה למקצוע, חובבי עבודה קשה עם מנות קסומות וחוויות קולינריות בלתי נשכחות.


חווית האוכל במסעדה היא מהשורה הראשונה ובהחלט אחלה של מקום. השירות במקום הוא מקסים ומאוד מקצועי, דבר שתורם רבות לערך החווייתי של הביקור. לסיכום, אם אתם מחפשים מסעדה מקצועית, לא ממוסחרת הזדרזו והקפידו להזמין מקום בסלון יווני, בניצוחו המושלם של המסעדן נאור פרץ שכבש את לבם של תושבי אשדוד גדרה והסביבה. רח' הטיילת 21, אשדוד.

Comments


bottom of page