top of page

פנינה אירופית: נראה שזאת בדיוק המסעדה שהייתה חסרה בראשון לציון - BELAGO


מאת: שלמה בן ברוך,

מזמן לא התלהבנו ככה מראשון לציון: אם אתם מחפשים מקום שקט ורומנטי, ברמה גבוהה שיכול להרגיש כמו כל רחוב באיטליה. אין ספק שמסעדת Belago במערב ראשון לציון הוא היעד עבורכם. המסעדה ממוקמת במתחם יס פלאנט ונושאת את השם Bella lago, בשנים האחרונות היא הפכה לאתר מועדף לצמרת אנשי העסקים, זוגות ומשפחות מול אגם הסמוך למתחם, שמכוסה בעצים וצמחים ומשרה אווירה קסומה.   


פגשתי אנשים שמכורים ל"בלאגו". זה לא מפתיע: מדובר במסעדה המציעה חוויה נינוחה, ובערב היא מתהדרת באווירה מגונדרת ומושקעת. בעוד שהתפריט מתמקד באווירה איטלקית, הוא משלב נגיעות צרפתיות ומציע אינטרפרטציות קולינריות אירופיות נוספות. 


את פנינו קיבלה מלצרית חייכנית אדיבה ונעימה בשם נעה דובסקין שהגיעה עם תפריט עשיר מגוון וקל למצוא בו משהו שמתחברים אליו, המקום היה מלא בסועדים באופן מרשים: אנשי עסקים מעונבים ומשפחות מורחבות. "בלאגו" היא מסעדה שחושבת מחוץ לקופסה. דבר שניתן לראות לפי כמות הלקוחות הקבועים שהיא מושכת אליה.


הדבר הראשון שהקסים אותנו במסעדה היה העיצוב המוקפד. החלל הנעים ואינטימי למרות גודלה של המסעדה. במיוחד בלט הטאבון הגדול המיועד להכנת פיצות במטבח הפתוח, אשר הפך את החוויה לייחודית, ונתן תוספת נעימה לאווירה  המעניקה תחושת חיבור למתרחש.


התפריט היה עצום וכלל מגוון רחב של מנות ראשונות, סלטים, עיקריות ופסטות. הדבר הראשון שהבחנו בו עוד בשלב סקירת התפריט הוא ש"בלאגו" יודעים לעבוד עם חומרי גלם איכותיים. מנת סביצ'ה דג ים הייתה מנה מצוינת, מוגשת על עלי חסה עם קוויאר בלסמי וגבינת מנצג'ו. מדובר במנה ברמה גבוהה . מנת דג נוספת שהייתה טובה מאוד היא ברוסקטת דג ים המגיעה עם איולי שום, בצל סגול ועשבים על בריוש קלוי, גם כאן, הדג עשה את כל ההבדל.

 

בין שלל הפיתויים בתפריט מומלץ להזמין אנטריקוט המוגש עם קרם ראטה, מדובר ביצירת מופת קולינרית שהעלה את האנטריקוט לגבהים חדשים בסצנה הקולינרית. בנוסף, השניצל עוף "בלאגו" שניצל מנת ענק, המוגשת עם קרם ראטה ואיולי חרדל וריגטוני בנוסח ציידים מוגש עם אונטריב מפורק, אפונה וציר בקר עשיר, גבינת מנצ'גו מעל - מנה שמחברת בין טעמים ומרקמים בצורה מושלמת.


כבוד לקינוחים: אחד התחומים היצירתיים ביותר בעולם הקולינריה. בתפריט תוכלו למצוא קינוחים מרהיבים כמו עוגת גבינה אפויה המוגשת עם רוטב קרמל מלוח, אשר משדרגת את החוויה. בולט במיוחד הברולה פיסטוק קרם ברולה וניל-פיסטוק, מעליה פירות יער טריים - שילוב שמספק חוויה טעמים בלתי נשכחת.


לסיכום: האווירה כאן מקסימה ובעלת תחושה מאוד ביתית, מה שהופך את המקום למושלם בדייט זוגי או למפגש משפחתי עם סבתא והנכדים – לכולם יש כאן מה לאכול.


השירות במקום הוא מקסים ומאוד מקצועי, דבר שתורם רבות לערך החווייתי של הביקור. לסיכום, אם אתם מחפשים מסעדה מקצועית, לא ממוסחרת והכי חשוב טעימה, "בלאגו" היא הבחירה המושלמת בכיכובו של השף לירן תומר.

 


 

Comments


bottom of page