top of page

המסעדה הקטנה שאסור לפספס: פינוקי האוכל של סולטן איברהים


מאת: שלמה בן ברוך

יפו מזכירה זיכרונות יפים ומפוארים בחופי יוון - אוזו, מנגינות של בוזוקי ברקע, מופעים מאולתרים של ריקודי סירטאקי תוססים, צלחות מושלכות בשמחה לשמיים ואווירה ים תיכונית מופלאה המזוהה כל כך עם יפו בכלל ועם יוון בפרט.


כמה פעמים במהלך היום מצאתם את עצמכם משתוקקים למנת דג טעימה או סביצ'ה מדגים טריים שנתפסו מהים רק לפני מספר שעות? שיטוט קצר בסמטאות יפו בשוק הפשפשים גילינו את מסעדת "סולטן איברהים". וכן, התברכנו במקום שופע דגים, ואם נוסיף את הדיג של השנים האחרונות - נקבל ארוחה מושלמת אצל האחים רונן וענת בקימר.


יצאנו למסע לגלות מקומות שבהם משדרים אווירה נינוחה ובלתי פורמלית ואפשרות שבהם אפשר להתענג על ארוחה שופעת – ובמחיר שפוי, ללא צורך להזמין מקום מראש. מעדני הדגים, מנות הפיש אנד צ'יפס, סביצ'ה ופירות ים במחירים נוחים לכל נפש. וכן, הזדמנות ליהנות מכל הטוב של הים באווירה יפואית.


"סולטן איברהים" כולל חנות דגים, מעדנייה ובר אוכל הכל ביחד. לאורך כל השבוע יוכלו הלקוחות לרכוש דגים טריים לצד מוצרים נלווים, ולהתפנק עם פיש אנד צ'יפס אלוהי ב-49 שקלים בלבד.


רוצו לשם: והקפידו להזמין דג שלם פתוח פרפר במגש צ'יפס הולנדי נדיב וסלט מומלץ מאוד ולשלב את הארוחה הזאת עם ערק ישראלי משובח.

"סולטן איברהים": רח' עולי ציון 20 תל אביב – על שוק הפשפשים.

תגובה 1

1 Comment


nurit89luvne
Jul 23

מהפעם הראשונה שנכנסתי למסעדה הבנתי שזהו הגעתי למקום הכי שווה בעיר!! איזה בעיר בארץ!!! קטנה משפחתית אינטימית זה בפן החברתי , איזה אוכל איזה טעים טרי מושלם!!!! והמחיר בדיחה

בקיצור תרוצו ומהר לסולטאן איברהים ותמסרו דש לאהובים ❤️❤️🪬🪬

Like
bottom of page