top of page

7 שנות מאסר: צילם סרטון מזעזע, לקח אלה והחל להכות ולדקור את חברתו בחוף הים


בתיק מזעזע ומטריד שהרעיד את חופי נתניה השלווים, עבד הנאשם ארתור אברמוב כמאבטח בחופי נתניה, והתגורר במכולה בחוף סירונית. מתוקף תפקידו החזיק אברמוב אלת עץ, לטענתו טען כי האלה סייעה לו בעבודתו. עם זאת, נראה היה שתחושת הכוח הזו תדלקה צד מסוכן ואלים בו.


אברמוב והאישה היו בני זוג, והתגוררו יחד במכולה במהלך השנה. באותו לילה גורלי במרץ 2023 נחשף סיפור מזעזע של אלימות, בשעה שהאישה הכינה ארוחת ערב, נכנס אברמוב למכולה כשהוא תחת השפעת אלכוהול, החל לתקוף את זוגתו, סטר בפניה, בעט בכל חלקי גופה, והיכה בפניה באגרופים. בנוסף נטל את האלה, היכה בה נמרצות באמצעותה, והותיר אותה מוכה ומדממת.


בשלב מסויים נטל אברמוב סכין, ודקר את האישה שלוש פעמים באזור האגן, גרר אותה אל מחוץ למכולה, שם המשיך לתקוף אותה במכות בפניה, בעיטות בגופה, ומכות אלה בכל חלקי גופה. בהמשך תפס אברמוב בשערה של האישה, גרר אותה בחזרה לתוך המכולה, שם המשיך להכות אותה.


האישה שהייתה מגואלת בדם הסירה את בגדיה. אז דחף אותה הנאשם לעבר המיטה, והסריט אותה כשהיא עירומה, על סף אובדן הכרה, מישש את שדיה, ואמר: "זה הפנים שלה, העיניים שלה, אני דפקתי לה מכות, זה התחת שלה, תקעתי בה סכין, בקיצור אחים שלי, ילדונת לא מוצדקת הסתובבה עם כל אחד, הייתי חייב לתת לה מכות, קרעתי אותה, והיא אומרת לי שהיא אוהבת אותי. תגידו חברים, אחרי שחמישים איש מזיינים אותה, את ה-51 היא יכולה לאהוב? מה אתם חושבים? תגובות שלכם? ".


בתפנית מצמררת של האירועים, ניסה אברמוב לכסות את מעשיו הנתעבים על ידי נעילת האישה במכולה ועזב המקום, ורק יום למחרת שב. כשפתח את דלת המכולה והבחין במתלוננת החבולה, הזמין משטרה למקום, והורה לאישה למסור לשוטרים כי שלושה נתינים זרים הגיעו מהים בסירה, והם שתקפו אותה.


בעקבות הדיווח השקרי החל חיל הים בסריקות נרחבות, ללא הועיל. רק לאחר זמן ממושך, כשהתברר כי מדובר בדיווח שווא, הופסקו הסריקות.


כתוצאה מהאלימות הקשה, מהמכות והדקירות נגרמו למתלוננת חתכים והיא אושפזה בבי"ח למשך מספר ימים.


במענה לכתב האישום טענה ב"כ הנאשם כי "שני בני הזוג היו נתונים תחת השפעת אלכוהול. הנאשם כפר בעבירות האלימות שיוחסו לו. לדבריו, סטר למתלוננת פעמיים, הא ותו לא".


במהלך הדיון הוצג למתלוננת הסרטון המזעזע שצילם הנאשם במכולה במכשיר הטלפון שלו, והטיל על הקורבן כאב וטראומה.


השופט גיא אבנון (בצילום), ציין כי "מדובר בתיעוד קשה. המתלוננת נראית בו כשהיא עירומה, חבולה בכל חלקי גופה, הכרתה מעורפלת פונה אל המתלוננת בשיח אלים, נוזף, מחנך. הוא ממשש את שדיה, גוער בה, מספר כיצד תקף אותה ועושה בה כרצונו".


הנאשם אמר כי הוא "מצטער על מה שקרה בכלל, אני לא יודע בדיוק מה. מנפחים פה דברים. אני מצטער שבכלל הגעתי לפה. מצטער שנתתי לה את שתי הכאפות שהודיתי בהן. אין לי מה להגיד הרבה".


השופט אבנון ציין כי פרקליטות המדינה הוכיחה מעבר לספק סביר כי הנאשם ביצע את העבירות שיוחסו לו בכתב האישום. ולפיכך, גזר על הנאשם 7 שנות מאסר בפועל ופיצויים לאישה בסך 50,000 שקל.

 


Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page