top of page

דרום אמריקה בצלחת: ואקה לוקה מסעדה שנעים להכיר


מאת: שלמה בן ברוך

חשבתם שאיטליה וצרפת הן מעצמות קולינריות? כנראה שלא ביקרתם ב"לה ואקה לוקה" אחת ממוסדות האוכל הבולטות בהרצליה. הקסם של המקום אינו טמון ביופי ראוותני שמנסה להרשים, אלא במחשבה מעודנת ומתוחכמת, שיוצרת ללא מאמץ לעניין מסקרן.


הארוחה החלה באווירה מינורית, נקניקיות צ'וריסו מתובלות, אמפנדס פריכים במילוי פרגית עם צ'יפוטלה, שהוכנו והוגשו בפשטות בסגנון ארגנטינאי. נתחי בשר עסיסיים שנמסים בפה, וקינוחים מענגים נוטפי ריבת חלב, ואווירה שמתוחזקת בצלילים לטיניים. זה מה שמציעה מסעדת "לה ואקה לוקה" הדרום-אמריקאיות בהרצליה, ויש כאלה לא מעט מסתבר.


כבר בכניסה למסעדה יקבל את פניכם מראה מחמם לב של נתחי בשר ענקיים מעל משטח צלייה עם עצים בוערים. את פנינו קיבלה מלצרית אדיבה וידידותית, עם סינטה ואנטרקוט, כל נתח חתוך במומחיות בדרכו הייחודית. זו תמיד הייתה המהות של המסעדה: מאז ומתמיד, בשר נטו, שנבחר בקפידה, בלי התחכמות מיותרת בהכנה ובהגשה, בלי רטבים קולניים שינסו לגנוב את ההצגה. נותנים כבוד לבשר, התוספת: תפוחי-אדמה וסוגי מתבלים נחמדים.


בין היתר, תוכלו למצוא שם מנות כמו סלט ארגנטינאי, לאס פאפיטאס - פרוסות תפו"א ובטטה מתובלים בפטרוזיליה ושום,  ומנה של אסאדו בסגנון הארגנטינאי (134 שקלים). תפריט הבשרים כולל המבורגר: סטיק פוטובלו, ביצת עין, בצל מטוגן (74 שקלים). 


אז אם אתם מחפשים איפה לעשות היום על האש מבלי להדליק אותה בעצמכם, לכו לה ואקה לוקה. אתם תאהבו את זה, חיים רק פעם אחת. וגם זה בקושי. חווית  בשרים לפנתאון.

Comments


bottom of page