top of page

כבוד לאוכל: מסעדת ה-Frame קלאסיקה תל-אביבית, אבל ממש טובה



מאת: שלמה בן ברוך

בלב אזור ההיי טק של רמת החייל, בין שלל המסעדות, בתי הקפה והבארים שגודשים את שכונת הצמרת נמצא ה-Frame בר מסעדה שלמרות התחרות העזה הפך למקום מועדף ואחד המקומות הפופולרים ביותר באזור בזכות האווירה, עיצוב עכשווי ותפריט משובח המשלב טעמים של מזרח ומערב אשר פועל סביב השעון ומציע מגוון עשיר הכולל סושי לצד מנות נוספות מהמטבח היפני הפופולארי באזור. 


ברמת חייל, Frame נחשבת לאחת המסעדות המשגשגות. יש שיאמרו המצליחה ביותר באזור. כבר למעלה משני עשורים נוהרים אליה המוני תל אביבים. הגענו לפריים בשעה 18:00 בערב. היינו בין הסועדים הראשונים וקיבלו את פנינו כ־8 אנשי צוות. גם בשעה כזו מוקדמת, מבט לעבר המטבח, אתה מבין איזה מין מקום זה.


המקום דומה יותר למועדון לילה ניו יורקי מאשר למסעדה, חשוך, קירותיו הכהים מעוטרים באומנות ומסך ענק לחובבי הספורט. מקום רחב ידיים שבאופן עקבי מלא לגמרי בכל ערב.  


נעלמו תפריטי הנייר המסורתיים של פעם הם בלוחות טאבלט אלקטרוניים המציגים אינספור תמונות בצבעים מרהיבים, מנות נודלס, בשרים, דגים, סלטים וקינוחים בלי סוף. המחירים סבירים במיוחד יחסית לעיר הגדולה. תמורת עשרות שקלים בודדים אתה יכול להתפנק במנות נדיבות שמושכות ויזואלית ומעוררת תיאבון.  


כמנת פתיחה הזמנו קרפצ'יו דג טרי של טונה אדומה, נאם אגרול תאילנדי עם במילוי עוף וירקות , 4 יחידות של פאני פורי דגים במילוי טרטר דגים מטובל בגוואקומולי וביניהן ארבע לחמניות עסיסיות וחמות. ללא ספק טעים.


בשר למבינים: סטייק אנטרקוט 350 גרם

עכשיו מגיע הבשר. המלצר, המנומס ממליץ על מנה שנקראת באן אסדו ועוד מנה אחת המכונה סצ'און אטריות אורז רחבות מוקפצים עם ברוקולי, שעועית ירוקה, פטריות שמפניון ברוטב פיקנטי. בהמשך, סטייק אנטריקוט עסיסי עם צריבה מושלמת, מבושל בטמפרטורה המדויקת וברמת העשייה שאנחנו אוהבים. וכן, זה לא פשוט לתפוס את הלהבה המתאימה שתוציא את הנתח מפואר. 


מה שמוגש כאן לא רק מהמם מבחינה ויזואלית אלא גם טעים להפליא. ממנות בשר ישראליות ועד סושי, כל מנה שילוב מושלם של טעמים. יתרה מכך, הסושי המעוצב במקום לא רק משדר אלגנטיות ויצירתיות אלא גם מתפקע בטעמים עשירים ונועזים.


חווית האוכל במסעדת ה-Frame היא מהשורה הראשונה ובהחלט אחלה של מקום.

 *צילומים באדיבות המסעדה.

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page