top of page

קרקר נגד קרקר: דודו אוטמזגין נתבע בענק - אחותו תובעת זכויות בעלות על המותג



אחותו של הקונדיטור דודו אוטמזגין תובעת זכויות בעלות על המותג, בטענתה שבמשך כ-20 שנה נהג דודו עמד בהסכם מחייב זה, עם זאת, לאחרונה הוא הפר בכך שמכר את רוב מניותיו בחברה תמורת 50 מיליון שקל וכניסת סניפים של המותג ל'קשת טעמים".


ליאת אוטמזגין, אחותו של הקונדיטור דודו אוטמזגין, הגישה נגדו תביעה לבית המשפט המחוזי בחיפה בטענה לזכויות בעלות שלה על חלק ממותג "דודו אוטמזגין" החל משנת 2002. 


בתביעה נטען כי ליאת אוטמזגין שיתפה פעולה עם אחיה באופן צמוד בבניית העסק המשפחתי מאז שנת 1998, כשהיא לקחה על עצמה את כל מספר תפקידים ואחריות למעט האפייה בפועל. לטענתה, הייתה הסכמה בעל פה בין האחים לפיה כי למותג יהיה רישיון בלעדי לשימוש בשמו ולהפעלת סניפים בחיפה, בתמורה לתשלום של 200 אלף שקל. 


לדבריה, במשך כ-20 שנה דבק דודו לפי ההסכם מחייב זה, אולם לאחרונה הפר אותו בכך שמכר את רוב מניותיו בחברה תמורת 50 מיליון שקל ושילוב סניפי המותג 'קשת". כעת היא מבקשת צווי מניעה קבועים לאכיפת ההסכם, חלק מרווחי המכירה, ופיצוי בגין תפקידה להצלחת המותג.


בכתב התביעה שהוגש לשופט אייל דורון (בצילום) נטען כי היחסים ביניהם התנהלו באופן שליאת אוטמזגין ביצעה הזמנות במחירי צרכן פחות 42% של המוצרים לפי צרכי השוק. ללא התחייבות מצד ליאת להזמנות מינימום ומבלי שנדרשה לשלם עמלות. ותמלוגים כלשהם לדודו או ללחברה. בכך בעצם מדובר בהסכם בלעדיות מיוחד וספציפי שנכרת בין האחים על בסיס קיומה של מערכת יחסים ואימון משפחתי.


המשך הסכסוך בדיון הבא ב- 17.6.24 וב- 24.6.24.


תגובה 1

1 commentaire


Invité
19 juin

בגלל זה לא מערבים משפחה ועסקים ביחד

J'aime
bottom of page