top of page

העלמת המס בוולט: עו"ד טלי עזריאל נעצרה ונחקרה במשרדי רשות המסים



עו"ד טלי עזריאל שימשה שותפה וראש מחלקת מע"מ במשרד "הרצוג, פוקס, נאמן" ולאחר מכן מונתה לשותפה במשרד PWC. היא נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים בחשד כי סייעה לוולט להעלים הכנסות של 230 מיליון שקל באמצעות שימוש בחשבוניות פיקטיביות.


השופט (בצילום) טל ענר מבית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם כי עורכת הדין ורו"ח טלי עזריאל היא החשודה במעורבות ובעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים "וולט".


בשבוע שעבר שוחררה החשודה בתנאים מגבילים, ובמעמד זה ניתן צו איסור פרסום על שמה למשך 48 שעות.


בבקשה שהוגשה לבית המשפט על ידי חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז צוין כי עו"ד ורו"ח עזריאל נתנה שירותי ייעוץ ל"וולט" בשנים שבהן בוצעו העבירות לכאורה, תחילה כשותפה במשרד עורכי הדין "הרצוג, פוקס, נאמן" ולאחר מכן כשותפה במשרד רואי החשבון PWC. 


עוד צוין בבקשה כי במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים באמצעות חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז בחשד לעבירות על חוק מע"מ וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בענף המשלוחים, עלה החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה חברת "וולט" חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי" בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבותה של עו"ד ורו"ח עזריאל. 


על פי ממצאי החקירה עד עתה עולה החשד כי סכום חשבוניות המס החשודות כפיקטיביות שקוזזו מסתכם לכל הפחות בערך של כ-230 מיליון שקל עסקאות, שהמס בגינן כ-33.5 מיליון שקל. במקביל, קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט.


בהחלטתו קבע השופט ענר כי עו"ד טלי עזריאל תפקיד לקופת בית המשפט 30,000 שקל במזומן ותחתום על ערבות עצמית בסך 100,000 שקל, וערב צד ג' יחתום על 100,000 שקל. בנוסף, עו"ד עזריאל הפקידה את דרכונה במשרדי רשות המסים למשך 90 יום.

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page