top of page

ביהמ״ש: יעקב בן אברהם הורשע ברצח בת זוגו "רדף אחריה ודקר אותה 50 פעם"




השופטים יוסף טופף, עודד מאור ומעין בן ארי מבית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיעו את יעקב בן אברהם (72) ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו יעל בן אברהם (68) בנובמבר 2022 בביתם בהרצליה, ובשיבוש הליכי משפט. לפי האישום, בן אברהם דקר את המנוחה 50 פעם לאחר שביקשה להתגרש ממנו בכמה הזדמנויות ורצתה שיעזוב את ביתם המשותף. הוא הורשע ברצח מתוך אכזריות מיוחדת.


כזכור, מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עולה כי לאחר שהתפתח בין השניים ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין דקר וחתך את המנוחה במקומות שונים בגופה עד שהסכין נשברה. בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה.


במהלך המשפט הסתייגה הפרקליטות מחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה שהנאשם אינו כשיר לעמוד לדין. לאור כך, בקשה הפרקליטות, לחקור את הפסיכיאטר בבית המשפט. בהמשך לבקשה זאת, הורה בית המשפט על מינוי ועדה שלושה פסיכיאטרים אשר קבעו כי בן יעקב כשיר לעמוד לדין. בהחלטתם, התייחסו השופטים לאכזריות מעשיו של בן אברהם ולחומרה היתרה של רצח בתוך המשפחה, ובתוך כך רצח בנות זוג.

 

 

בברכה,

Comments


bottom of page