top of page

"דרך בריונית וחסרת לב": המפיק גרבינסקי הגיש תביעה נגד נציגיו של הזמר איתי לוי


לביהמ"ש השלום בתל אביב הוגשה על ידי עו"ד עדי אלבוים תביעה בשם המפיק יונתן גרבינסקי נגד "אן.אמ.סי יונייטד אנטרטיימנט", המייצגת את הזמר איתי לוי.


גרבינסקי טוען כי החברה סירבה לכאורה להחזיר מקדמה של למעלה מ-100,000 שקלים עבור הופעה שבוטלה עקב מבצע שומר החומות. בעוד שהחברה הסכימה בתחילה להחזיר רק מחצית מהסכום ששולם.


לפי התביעה, שהונחה על שולחנו של השופט אריה ביטון, התובע ארגן את פסטיבל "סאקורה" בשנת 2021 ושילם לנתבעת, שהינה סוכנות המייצגת זמרים שונים, מקדמה בסך 117,000 שקלים על מנת לשכור את שירותיו של הזמר איתי לוי.


משבוטל הפסטיבל עקב פעולת "שומר החומות", סירבה הנתבעת להחזיר לתובע את המקדמה. התובעת טוען כי הביטול היה כדין, בהתייחס לכוח עליון עקב מבצע הצבאי רחב היקף, ומציינת כי סוכנות אחרת החזירה להם את המקדמה בנסיבות דומות.


התובע טוען כי עם בקשת החזר המלא של המקדמה מהנתבעת, התגובה הייתה כי היא מוכנה להשיב לו מחצית המקדמה בלבד. 

 

לאחר מכן, קיבל התובע מכתב איום בו נטען כי הנתבעת אינה חייבת להחזיר סכום כלשהו, ​​שכן ההסכם נחתם לכאורה אך ורק עם שותפו של התובע. כמו כן, ציין הנתבעת, כי חל איחור בתשלום המקדמה בזמנו.

 

 ״הנתבעת בחרה לנהוג בדרך בריונית וחסרת כל תום לב, כאשר סוכנות מקבילה נטלה אחריות מלאה על אותו עניין בדיוק והשיבה את הכספים ששולמו לה כמקדמה בגין שכירת שירותיו של אמן אחר״, נכתב בתביעה. התיק ממתין לדיון בפני השופט המוערך אריה ביטון מבית המשפט השלום בשוקן.



Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page