top of page

עו"ד בומבך לעליון: "לאפשר למכור משקאות משכרים בהופעות של הזמר עומר אדם בפארק הירקון"



עו"ד אילן בומבך הגיש הבוקר (ראשון) ערעור על פסק דינו של בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב שקבע על איסור מכירת אלכוהול בהופעות של הזמר עומר אדם בשבוע הבא. מה שעלול לגרום להפסדים כספיים משמעותיים למפיקים.


השופט חאלד כבוב, מבית המשפט העליון קבע דיון 21.4.24 בעניין בשעה 12:00.


כזכור, ביום חמישי האחרון הגיש עורך הדין אילן בומבך עתירה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשם הזכיינים של גני יהושע, כנגד המשטרה בשל סירובה לאפשר מכירה וצריכה של משקאות אלכוהוליים בהופעות של הזמר.


השופט יונה אטדגי הדגיש כי "מכירת המשקאות כמתחם המיועד לכך, פיקוח שדבר זה לא יקרה, וסביר שהיא גם תגרום לה נזק כספי, ייתכן אף כבד, אולם לאחר ששמעתי את ההסברים שניתנו להטלת מגבלה זו על ידי נציגי המשטרה, לא מצאתי מקום להיענות לבקשה במסגרתה התבקש בית המשפט, למעשה, לבטל מגבלה זו באופן שתתאפשר מכירת המשקאות במקום המופע עצמו".

 

עוד אמר השופט כי, "החשש שהעלתה המשטרה, ובקשר לכך היא הוסיפה, כי לאור המצב הביטחוני המתוח השורר במדינה, שעלול גם לחייב פינוי מסודר ומהיר, ולמניעת אסון חלילה שעלול להתרחש מפינוי בהול".


עו"ד בומבך הגיש הבוקר - לבית המשפט העליון בקשה לקיים דיון בהול בערעור בשל מתן היתר למכירת משקאות משכרים בשתי הופעות של הזמר עומר אדם בפארק הירקון, היום בערב (21.4.24) וביום 25.4.24.


לטענת בומבך, אי מתן היתר פוגע באופן קשה ביותר בזכיינית (המערערת) עד כדי שלילת הכנסות בהיקף של 2,500,000 שקלים בשתי הופעות אלה (כאשר למערערת כבר נגרם נזק בשיעור דומה בשל שלילת האפשרות לקבל היתר כאמור בשתי ההופעות הקודמות).


עוד הוסיף בומבך כי, "מכלול הפגמים המפורטים בערעור זה, מעיד על עומק הפגיעה במערערת, נוכח העובדה כי מדובר בעת הזו בשתי הופעות של הזמר עומר אדם. למרבה הצער, הפרה של עקרונות יסוד במשפט המנהלי והליך לקוי עד היסוד של החלטה מינהלית בעלת השפעה קריטית על המערערת, עד כדי חוסר סבירות קיצוני".

Comments


bottom of page