top of page

לא סוף העולם: כך תתמודדו עם חובות שנקלעתם אליהם



"חובות הם לא סוף העולם" – זו לא רק אמרת כנף אלא מתווה מקצועי אותו עו"ד אינאס חג'אזי מוכיחה בהצלחה מרשימה. עו"ד חג'אזי מתמחה במחיקת חובות במסגרת הליך פשיטת רגל וקבלה חנינה כלכלית, ולאחרונה, שוב היא הוכיחה כי מומחיותה מסייע לאזרח הקטן מול תביעות כלכליות לא פשוטות.


עו"ד אינאס חג'אזי, עומדת בראש משרד עורכי דין בחיפה, המתעסק בתחומים שונים מהתחום האזרחי, המשיקים גם לתחומי המשפט הפלילי וענייני משפחה. חוץ מתואר ראשון במשפטים, היא גם בעלת תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב. לקריירה המשפטית היא הגיעה מעולם ההוראה.


לאחר ששימשה בתור מורה בבית ספר תיכון, הלכה אחר ליבה והגשימה את חלומה להיות עורכת דין. את הכריזמה שיכללה במסגרת ההוראה על בסיס זה הוסיפה את הידע המשפטי התורם להצלחתה. משרדה מייצג ומייעץ בליווי מלא בתחומי המשפט האזרחי, כגון חדלות פירעון, הוצאה לפועל, ענייני ביטוח לאומי, דיני נזיקין, דיני חוזים ועוד. היא מלווה גם בתחום ענייני משפחה – ומתמחה בעיקר בכל הנוגע לגישור, ניהול מו"מ, צוואות, יפויי כוח מתמשך וייצוג בבתי הדין השרעיים. כמו כן, היא אף מייצגת בתחומי התעבורה השונים מול רשויות האכיפה ומשטרת ישראל.

 

כידוע, ניהול משרד בוטיק זו מיומנות שעורכי דין רבים מתקשים לרכוש גם לאחר שנים רבות. כאשר לקוח פונה למשרד בוטיק, הוא בוחר בעורך דין ספציפי שינהל את התיק שלו. הלקוח מכיר את עורך הדין המנהל את התיק, עורך הדין נגיש עבור הלקוח וזמין עבורו לשאלות, תהיות, התייעצויות ורעיונות משותפים.


עו"ד חג'אזי אינה נרתעת מן האתגר ומוכיחה כי כישוריה כוללים את היכולת ללוות באופן אישי את לקוחותיה בתחומי משפט רבים, להעניק לכל אחד יחס מיוחד וליווי צמוד, בד בבד להצלחה בניהול המערך המשפטי, ללא פשרות מקצועיות. רק לאחרונה הצליחה לקדם הסכם פשרה בתיק שנוהל בלשכת ההוצאה לפועל בחיפה של חברת מאג 5 מודליים עסקיים בע"מ כנגד אזרח שנקלע לקשיים כלכליים, והצליחה לשכנע את החברה להקטין את דרישת החוב, לפרוס את התשלומים ולוותר על יתרת החוב. כך מצליחה עו"ד ח'אזי לאפשר לאזרח הקטן לצאת לדרך חדשה.

 

Comments


bottom of page