top of page

תביעת ענק: אבי חימי תובע את אילה חסון, הילה יחזקאל וחדשות 13 ב-9.2 מיליון שקל



ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אבי חימי, תובע 9.2 מיליון שקל מעו"ד הילה יחזקאל, העיתונאית אילה חסון וחדשות 13, בעקבות הפרסומים על היחסים האינטימיים בינו לבין יחזקאל. התביעה הוגשה לשופט בצילום) יעקב שפסר מבית המשפט המחוזי מרכז. חימי טוען, כי הפרסומים היו שקריים ובאו ביוזמת יריביו הפוליטיים.


לדברי חימי, הוא ויחזקאל הכירו ב-2019. הם התיידדו ב-2020 וככל שחלף הזמן הקשר ביניהם התחזק. מסוף 2020 ועד תחילת 2022 הם ניהלו יחסים אינטימיים בהסכמה. מפגשים אלו התרחשו במקומות שונים, ביניהם דירתה של יחזקאל, משרדו של חימי, דירה בהרצליה השייכת לחבר, ואף בשירותים בבית הקפה ארומה הסמוך לבית המשפט בראשון לציון. בנוסף, הם ניהלו שיחות וידאו אינטימיות בהסכמה הדדית במהלך תקופה זו.


לקראת סוף שנת 2021 אומר חמי כי יחזקאל ביקשה ממנו להוסיף את שמו כאחד מאלה שנותנים משוב לוועדה לבחירת שופטים. חימי הסכים, מילא את הבקשה וטוען כי נמנע מלנקוט צעדים נוספים לתמיכה של יחזקאל להיות שופטת. לטענתו, בדיקת פוליגרף שהוכיחה כי גרסתו אמת. חימי מודה בעבירה המוסרית שביצע במעשיו ובצער שהסב לאשתו ולבנותיו.



בינואר 2023 דיווחה חסון (אז בערוץ 13, כיום בתאגיד), כי חימי יצר קשר עם יחזקאל בעקבות בקשתה להמלצה. על פי החשד, חימי הפשיל את מכנסיו ועינג את עצמו בנוכחותה. לפי דיווחה של יחזקאל שמסרה חסון, לא הייתה ביניהם כל מעורבות רומנטית, ובמקום זאת, חימי עבר בה עבירת מין. חימי טוען כי תגובתו המאוחרת לפניית של חסון, שעות ספורות לפני פרסום הידיעה, נבעה מהלם ורצונו להסתיר את הרומן שניהל עם יחזקאל. במקביל, הוא מזכיר שתמונות אינטימיות שלו מאחד ממפגשי הוידאו עם יחזקאל הופצו במקביל לשידור, ונחשפו בפניהם אנשים רבים.


למחרת התפטר חימי מתפקיד ראש הלשכה וחשף את פרטי הפרשה בראיון לגיא פלג, בטענה שהדבר היה בהסכמה. לעומת זאת, יחזקאל הכחישה את הדברים וחסון פרסמה אף היא שהיחסים לא היו בהסכמה, וטענה שחימי משקר.


לדבריו, חסון סירבה לקבל ממנו הוכחות לאמיתות גרסתו והמשיכה לעסוק בהרחבה בפרשה בערוצי תקשורת שונים. היא אף הקרינה את תמונתו תחת הכיתוב "פני הרוע", כפי שעשתה לגבי מי שאנס אישה לעיני ילדיה.


צילומים: דובורות


Comments


bottom of page