top of page

בעקבות המלחמה: מרכז דהן - מטפל בניכור הורי בראשון לציון


אחד הנושאים המרכזיים איתם מתמודדים הורים גרושים הוא הבלבול והקשיים סביב הסדרי המשמורת בזמן המלחמה. אצל רבים עלו שאלות לגבי מה קורה כאשר לאחד ההורים יש אמצעי הגנה ולשני אין. האם יישלל מההורה בלי האמצעי זמן עם ילדיו? בנוסף, כאשר הורים גרושים גרים בערים שונות ואחד מסרב לאפשר לילדים ללכת להורה השני בשל חששות בטיחותיים, כיצד הם קובעים איזה מקום בטוח יותר? שאלות מורכבות אלו דורשות מומחיות משפטית כדי לנווט.


פיתוח משמעותי עבור משפחות החוות את ההשפעות למשל של ניכור הורי, פתח את שעריו בראשון לציון מרכז חדש פורץ דרך. מרכז דהן בראשות עו"ד משה דהן, מטפל קליני, עורך דין ומומחה בדיני משפחה, חולל מהפכה בדרך ההתייחסות לסוגיה מורכבת זו בישראל.


לניכור הורי, תופעה המתרחשת כאשר הורה אחד מערער באופן שיטתי את מערכת היחסים בין ילד להורה השני, יש לה השלכות מרחיקות לכת הן על הילדים והן על ההורים המעורבים. עד כה היעדר מרכזים מיוחדים המתמקדים בנושא זה הותיר משפחות רבות בתחושת בידוד וללא תמיכה מתאימה.


עם זאת, מרכז דהן מסמנת נקודת מפנה במאבק נגד הניכור ההורי. לא רק שזהו המרכז הראשון בישראל המוקדש אך ורק לטיפול בבעיה זו, אלא שהוא גם מציע מגוון מקיף של שירותים לזוגות אשר בסכסוך מתמשך.

בלב גישת מרכז דהן עומד עורך דין שמומחיותו הייחודית שמשלבת טיפול קליני, ידע משפטי ומומחיות בדיני משפחה. גישה רב תחומית זו מאפשרת לו לתת מענה הוליסטי המכסה את כל היבטי הניכור ההורי.


אחד השירותים המרכזיים שמציע מרכז דהן הוא ייצוג עורכי דין. עו"ד הניסיון הרב של דהן בדיני משפחה מבטיח שהלקוחות יקבלו את הליווי והייצוג המשפטי הטובים ביותר לאורך כל הדרך. בנוסף, המרכז מסייע בהכנת חוות דעת ומציע ייעוץ מומחה בניווט במורכבות המשפטית הקשורה בתיקי ניכור הורים.


למרות שבסיסו בראשון לציון, המרכז נגיש למשפחות ברחבי ישראל.


ישראל במלחמה:

בכיר החמאס הגיע לריאיון בערוץ סעודי - וחטף על הראש מהמגישה המצרית.

Comments


bottom of page