top of page

ישראל במלחמה: משרדי ההוצאה לפועל סגורים, הליכים משפטיים בוטלו עקב המצב הביטחוני


מאת: מגזין בית המשפט

בשל המצב הביטחוני השורר, משרדי רשות האכיפה והגבייה באשדוד, אשקלון, באר שבע ודימונה יישארו סגורים ביום ראשון, 8.10.2023. לפיכך, לא יתקיימו דיוני מעקב או מאסר ביום זה.


מנהל רשות האכיפה והגבייה, עו"ד אורי ולרשטיין, "ההחלטה על השעיית נהלים מבצעיים היא אמצעי זהירות שנקטנו בתגובה לחששות הביטחוניים באזור. בטיחותם ורווחתם הן של אנשי הצוות והן של אנשים המעורבים בתיקי אכיפה הם בעלי חשיבות עליונה".


בעוד שמשרדי האכיפה יהיו סגורים, מרכז רשות האכיפה והגבייה באשדוד ימשיך לפעול במתכונת מצומצמת. עם זאת, צפוי כי ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל בשל צוות העובדים המצומצם.


כדי לתת מענה לבקשות דחופות בתקופה זו, רשות האכיפה והגבייה סיפקה דרכי תקשורת חלופיות. בקשות דחופות ניתן לשלוח בפקס או במייל, כאשר יחידים יכולים להגיש את בקשותיהם גם דרך האזור האישי באתר הרשות. האתר זמין כדי להבטיח שעניינים דחופים עדיין מטופלים באופן מיידי.


ההחלטה על השעיית נהלים מבצעיים מדגישה את חומרת המצב הביטחוני באזור. באמצעות נקיטת אמצעי זהירות אלו, רשות האכיפה והגבייה שואפת לתת עדיפות לבטיחותם של כל המעורבים בתיקי ההוצל"פ, תוך שמירה על שירותים חיוניים על הצד הטוב ביותר. מומלץ מאוד שאנשים יישארו מעודכנים דרך הערוצים הרשמיים לגבי כל עדכונים או שינויים בנהלים התפעוליים.


רשות האכיפה והגבייה תמשיך לעקוב מקרוב אחר המצב ולמסור מידע מעודכן לציבור. בינתיים, אנשים מוזמנים לגלות סבלנות והבנה בתקופה מאתגרת זו. לשכות האכיפה, כמו גם מרכז רשות האכיפה והגבייה, נותרו מחויבים לשרת את הקהילה ולהבטיח תפקוד חלק של הליכי האכיפה, תוך מתן עדיפות לבטיחותם ולביטחונם של האזרחים.



עוד בכותרות:

Comments


bottom of page