top of page

ביהמ"ש הרשיע את אילנה סוויסה הגננת משדרות בהתעללות ותקיפה של קטינים



השופט יובל ליבדרו מבית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אתמול על פי הודאתה את אילנה סוויסה (55) משדרות בהתעללות ותקיפה של קטינים עליהם הייתה אחראית במסגרת עבודתה כגננת בתינוקיה.   


מכתב האישום המתוקן שהוגש על ידי עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, בו הודתה סוויסה, עולה כי במועדים הרלבנטיים לכתב האישום עבדה סוויסה כמובילת כיתה בכיתת התינוקיה במעון בשדרות.


בכיתה של סוויסה היו 18 פעוטות (בגילאי 6-18 חודשים), אשר מדי יום ביומו, בהיותה אחראית על הפעוטות, ביצעה סוויסה בפעוטות מאות מקרים של תקיפה ומעשי התעללות גופנית ונפשית.


סוויסה נהגה כלפי הילדים בקשיחות, צעקה עליהם ונזפה בהם ובין היתר, דרכה על ראשו של אחד הפעוטות, צבטה והכתה פעוטות, חבטה בראשה של אחת הפעוטות באמצעות מקל של מגב, נתנה מכות אגרוף לראשם של פעוטות.


עוד בעטה בהם הטיחה ילדים מגובה בכוח לתוך לולים, משכה את הפעוטות בידיהם והפילה אותם לרצפה כשראשיהם הוטחו ברצפה, האכילה פעוטות בכוח, גררה פעוטות אחריה, זרקה משחקים לעבר הפעוטות שפגעו בגופם ועוד.


שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע יובל ליבדרו, הרשיע את סוויסה בהתאם להודאתה בריבוי עבירות של התעללות בקטין ובריבוי עבירות של תקיפת קטין וחסר ישע.

Comentarios


bottom of page