top of page

אישום נגד שוטר שתקף באלימות מאבטח והפקיר את נשקו ברכבו


המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד החבלן המשטרתי רועי מורלי שתקף לכאורה באלימות מאבטח ומטופל במרפאה והפקיר את נשקו ברכבו.

על פי כתב האישום שהונח על שולחנה של השופטת טל תדמור-זמיר ונחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים , הנאשם, נכנס למרפאה כשהוא חמוש באקדח משטרתי והתבקש מספר פעמים על ידי מאבטח המרפאה להפקיד את נשקו בהתאם לנהלים. הנאשם לא נענה לדרישות המאבטח שנאלץ לדחוף אותו אל מחוץ למרפאה. אז אחז הנאשם בצווארו של המאבטח ושרט אותו.


במהלך העימות הפיזי בין השניים הכה הנאשם את אחד המטופלים בראשו, בהמשך למכה נפגע המטופל גם מקיר המרפאה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמה למאבטח חבלה בצווארו והמטופל סבל מכאב ראש ופונה לטיפול רפואי. בהמשך החליט הנאשם להשאיר את נשקו ברכבו שחנה מחוץ למרפאה, ללא כל השגחה, וחזר למרפאה, וזאת חלף השארתו במקום מאובטח, עפ"י הנוהל וכדרישת המאבטח. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ופזיזות ורשלנות בכלי ירייה.


למרות כתב האישום, חבריו השוטרים מספרים על מורלי כ"שוטר עם תכונות שזיכו אותו בכבוד. מחויבותו לשמירה על הצדק, שמירה על החוק והסדר ושמירה על ביטחון הציבור. האירוע המצער במרפאה לא אמור להאפיל על שנות שירותו המסור לקהילה, מקצועיותו ומסירותו הבלתי מעורערת לתפקידו כשוטר".




עוד בחדשות:




Comments


bottom of page